Thursday, November 22, 2012

Adam Levine jumpa Ahmad Jais

Ini kisah hayat aku.seorang gotai. korang tahu kan apa itu gotai? bagus jimat masa aku. okei kita mulakan dengan pecahkan ice bersama-sama.ofkos aku disini untuk membebel, menghuwahuwa, menyakat dan di sakat. sebab aku gotai so aku mampu.bagi yang perasan or sedar pasti tau blog ni sebenarnya jelmaan dari blog lama aku.

actually aku decide nak tukar blog lama kepada blog ini bukannya sebab aku suka minum coolblog even aku sudah ketagih.tapi hanya untuk mengajak diri aku berhijrah ke arah keindahan sebab blog lama aku hodoh, dah la hodoh busuk pulak tu so aku tak suka! sebab itu aku keluarkan bajet sedikit sebanyak untuk painting blog baru ni dan ini lah papan keyboard yang akan korang tatap.aku hope adalah kan.

so, kenapa nama aku gotai? jangan korang tuduh aku fan gotai gotye tu. dia tak kenal aku pun.iyela even minat sikit je. so bagi aku name tu agak brutal untuk aku gunakan bagi memberi komen kepada post-post orang dengan ganasnya! jadi korang boleh fikir dua kali kalau ada niat untuk buat post-post teraniayai. aku takpe sebab aku bergaya macam ahmad jais.

jasad moden jiwa lama? ya. itulah aku rasa masalah yang aku hadapi sekarang. korang takkan faham macamana si kacak terperangkap dalam badan si tua. ini kenyataan. bukannya kami buddies tapi terpaksa. aku hidup di dunia moden dengan citarasa yang agak oldskool, maybe. so thats why la aku pentaskan "jasad moden jiwa lama" untuk korang. dan korang korang yang lain la. mukngkin tak banyak sikit dapat aku kongsikan tentang apa yang aku rasa. apa yang aku lalui sehari-hari.hopefully.



apa?? kenapa aku lupuskan post-post lama? okay. bagi aku bila aku lihat ke belakang masa dan intai post aku yang dulu itu boleh membuatkan aku ketawa macam rozita che wan tu aku yang punya. so sebab itu aku hapuskan untuk elakkan aku lalai. aku nak mulakan hidup baru. aku nak mulakan nafas baru. aku nak mulakan cara baru. so, korang telan la walau pahit atau manis selepas ini. tapi aku sure post ini memang untuk aku syok sendiri sebab sapa nak baca post first ni kan.hahahaha. xpe gotai.keep patient..lepas ni kau akan pemess lagi pemess dari awek blog yang pemess tu.

hope aku tak hangat-hangat tahi kucing.

No comments: